چاپ برچسب, مقالات

چاپ استیکر فانتزی

چاپ برچسب

چاپ استیکر فانتزی

سفارش چاپ استیکر فانتزی یکی از مهم ترین اقدامات صاحبان مشاغل برای جلب نظر مشتری و افزایش فروش است. در حال حاضر بسیاری از برندها برای معرفی محصولات خود و همچنین افزایش جذابیت تولیدات از انواع لیبل ها استفاده می کنند. لیبل ژله ای، استیکر متالایز، لیبل فانتزی و … از جمله برچسب هایی هستند که به منظور ثبت مشخصات محصولات و افزایش بهره وری در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تولید لیبل فانتزی و استفاده از آن در بسته بندی محصولات به عنوان یکی از مهم ترین و تخصصی ترین روش های تبلیغات شناخته می شود. به کارگیری خلاقیت و استفاده از عناصر غیر واقعی در تولید این استیکرها به دانش و تخصص لازم در این زمینه نیاز دارد؛ بنابراین برای خرید استیکرهای جدید و جذاب پیشنهاد می شود به مراکز چاپ معتبر و با سابقه مراجعه نمایید. چاپ سروش یکی از مؤسساتی است که طراحی استیکر فانتزی را با قیمت مناسب برایتان انجام خواهد داد.

مشاهده کنید » لیبل ژله ای

استیکر فانتزی چیست؟

چاپ استیکر فانتزی نوعی هنر است که در آن اشکال واقعی با عناصر خیالی در هم آمیخته می شود. نتیجه کار ایجاد استیکرهای جذاب و زیبایی است که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. طراحان استیکرهای فانتزی با بهره مندی از ذهنی خلاق، تمام قوانین طبیعی را زیر پا می گذارند. آنها با استفاده از قوه تخیل خود تصاویر و موجودات غیر طبیعی را به شکلی کاملاً جذاب به تصویر می کشند. به کارگیری لیبل های فانتزی در تبلیغات محصولات مختلف می تواند توجه بسیاری از مشتریان را به سمت محصول مورد نظر معطوف نماید. این امر در افزایش محبوبیت محصول و فروش آن نقش بسزایی خواهد داشت.

چاپ لیبل فانتزی در مراکز معتبر توسط تجهیزات مدرن صورت می گیرد. استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته در چاپ این لیبل، تأثیر زیادی در افزایش کیفیت و ماندگاری آن دارد؛ بنابراین در صورتی که خواهان استفاده از لیبل فانتزی در تبلیغات خود هستید بهتر است سفارش چاپ استیکر فانتزی را در مراکز معتبر ثبت نمایید. با این کار علاوه بر اطمینان از کیفیت لیبل، از بابت تأثیر فوق العاده این محصول در افزایش فروش نیز آسوده خاطر خواهید بود.

 

ویژگی های استیکر فانتزی کدامند؟

برای تولید استیکر فانتزی از مواد اولیه مختلف مانند کاغذ، پی وی سی، متال و … استفاده می شود. در صورت استفاده از مواد باکیفیت مانند پی وی سی، لیبل فانتزی قابل شستشو خواهد بود. این ویژگی سبب می شود تا در صورت برخورد آب و مایعات دیگر، این لیبل دچار آسیب دیدگی نشده و کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.

استفاده از جوهر مرغوب و دستگاه های پیشرفته در تولید لیبل فانتزی یکی دیگر از ویژگی های این محصول به شمار می رود. وجود جوهر مرغوب در تصاویر و نوشته های لیبل باعث ماندگاری بالا و عدم محو شدن نوشته ها با گذشت زمان می شود.

استیکر فانتزی دارای قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف مانند سطوح روغنی، فلزی، چوبی، شیشه ای و … می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و چسب باکیفیت در چاپ استیکر فانتزی باعث می شود تا لیبل فانتزی به تمام سطوح صاف و صیقلی بچسبد. به طوری که با گذشت زمان نه تنها چسبندگی استیکر کم نمی شود، بلکه به مرور زمان بیشتر شده و پس از مدتی به جزء جدایی ناپذیر محصولات تبدیل می شود. این استیکر با دماهای مختلف سازگاری خوبی دارد؛ بنابراین عوامل آسیب زای محیطی هیچ تأثیری بر کیفیت این استیکر ندارند.

کاربرد استیکر فانتزی
یکی از بهترین روش های دیده شدن محصول و افزایش جذابیت آن، استفاده از استیکر های فانتزی در بسته بندی محصولات است. این استیکر تنها به صنعت خاصی مربوط نمی شود؛ بلکه صنایع مختلف می توانند برای افزایش تأثیرپذیری تبلیغات خود از لیبل فانتزی استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *