آرشیو بلاگ, چاپ لیبل ارزان تعداد کم

سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم

سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم

لیبل یک بخش مهم از هر محصولی است که می‌تواند در میزان فروش تاثیر بسزایی داشته باشد، داشتن یک لیبل خاص و منحصر به فرد برای هر برندی می‌تواند یک امتیاز مهم محسوب شود که سبب جذب و ترغیب مشتری شود. اما اگر بخواهیم که برای کسب و کارمان در ابتدا سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم داشته باشیم، چه کاری باید انجام دهیم و چقدر باید هزینه کنیم؟ با ما همراه باشید تا به سوالات شما در رابطه با سفارش لیبل در تیراژ کم پاسخ دهیم.

سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم

سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم یکی از امکانات بسیار خوبی است که امروزه توسط برخی از مراکز چاپ در اختیار مشتریان قرار گرفته است؛ با استفاده از این امکان مشتری می‌تواند تمامی مراحل سفارش چاپ را بصورت آنلاین انجام داده و حتی برآورد و مقایسه هزینه کند. سفارش لیبل در تیراژ‌های پایین بسته به سایز لیبل انتخابی شما شرایط متفاوتی را دارا است برای مثال برای لیبل‌های بزرگتر از ۳ سانتی متر حداقل میزان سفارش ۱۰۰ عدد لیبل هست.

گروه جی زی لیبل با داشتن دستگاه های تمام اتوماتیک و روز چاپ دیجیتال قادر است در سریع ترین زمان ممکن (2 روز کاری) لیبل های شما را آماده و تحویل می دهد.

مزایای سفارش آنلاین لیبل

همانطور که گفتیم با سفارش آنلاین شما تمامی مراحلی را که باید برای رفتن به چاپخانه طی کنید را بصورت آنلاین انجام می‌دهید و برای سفارشتان پشتیبانی آنلاین نیز دریافت می‌کنید که این مزیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان برای شما خواهد شد. شما در هر نقطه از ایران که باشید، قادر به سفارش گذاری و دریافت آن توسط پشت پیشتاز هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *